Polityka Zwrotów

POLITYKA ZWROTÓW – ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA

    1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez konieczności podania przyczyny.
    2. Termin odstąpienia od umowy wynosi 30 dni, a jego bieg rozpoczyna się:
      1.  dla  Umowy Sprzedaży – od momentu objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta;
      2.  dla Umowy Sprzedaży, gdy umowa obejmuje wiele Produktów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach – od momentu objęcia ostatniego Produktu, partii lub części;
      3. polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (Subskrypcja) – od momentu objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów,
    3. Aby zachować termin na odstąpienie wystarczy wysłanie oświadczenia przez Konsumenta przed jego upływem.
    4. Prawo odstąpienia może zostać wykonane poprzez przesłanie przez Konsumenta  wiadomości e-mail zawierającej oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres: pomoc@waveshave.pl lub pisemnie na adres: MCE CONCEPT sp. z o.o. ul. Legnicka 36/6, 53-674 Wrocław. Konsument może skorzystać z przykładowego formularza odstąpienia udostępnionego przez Sprzedawcę i stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, jednakże nie jest to obowiązkowe.
    5. W wypadku, w którym Konsument dokonał złożenia oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie otrzymania jego oświadczenia o odstąpieniu od umowy wysyłając wiadomość na podany przez Konsumenta adres e-mail.
    6. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
  • Konsument ma obowiązek dokonać zwrotu Produktu Sprzedawcy  lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczające jest odesłanie Produktu przed jego upływem. Koszt zwrotu Produktu obciąża Konsumenta. 
    1. Konsument odsyła Produkty będące przedmiotem Umowy sprzedaży, od której odstąpił na adres: MCE CONCEPT sp. z o.o. ul. Legnicka 36/6, 53-674 Wrocław
    2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
    3. Zwracane Produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania.
    4. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego Płatności, w tym koszty Dostawy Konsumentowi Produktu, z zastrzeżeniem ust. 12.
    5. Zwrot o którym mowa w ust. 11 nie dotyczy dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu Dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób Dostawy Produktu umożliwiony przez Sprzedawcę. 
    6. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem Płatności otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    7. Sprzedawca dokonuje zwrotu Płatności przy użyciu takiego samego sposobu Płatności, jakiego użył Konsument dla danego Zamówienia, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli wystąpi konieczność zwrotu środków pieniężnych uiszczonych przez Klienta za pośrednictwem systemu płatności online, Sprzedawca dokonuje rozliczenia za pośrednictwem tego systemu.
    8. Konsumentowi (zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta) nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
      1.  w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
      2.  w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
      3. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    1. Produktami, które ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych  nie podlegają zwrotowi są m.in.:

    16.1. Ostrza do maszynek Atlantis,

    16.2. Maszynki Atlantis

    16.3. Szczotka do ciała Glide,

    16.4. Żyletki

    • w sytuacji, w której opakowanie takiego Produktu zostało otwarte przez Kupującego. 
    reviews
    See all reviews