Polityka Prywatności

Polityka prywatności i plików cookies
sklepu internetowego waveshave.pl (dalej jako „Polityka”)

Postanowienia ogólne

  1. Niniejsza Polityka określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem Sklepu internetowego działającego pod adresem www.waveshave.pl („Sklep”) przez Administratora. 
  2. Administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych jest MCE CONCEPT sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Ignacego Jana Paderewskiego 10, lok. 36, 20-860 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001109754, NIP: 7123476519, REGON: 528840346 (dalej jako „Administrator”).
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora jest:
  1. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych, (dalej jako „Rozporządzenie” lub „RODO”). 
  2. Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 2019, poz. 1781, (dalej jako „Ustawa”).
  1. Wszelki kontakt w zakresie ochrony danych osobowych należy kierować bezpośrednio do Administratora za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: pomoc@waveshave.pl
  2. Administrator dokłada szczególnej staranności w zakresie poszanowania prywatności osób nawiązujących kontakt z Administratorem oraz Kupujących (dalej: „Użytkownicy”). Administrator gwarantuje poufność wszelkich przekazanych danych osobowych oraz zapewnia podjęcie wszelkich środków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy Rozporządzenia i Ustawy. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.
  3. Administrator stosuje zabezpieczenia informatyczno-techniczne służące ochronie przekazywanych przez Użytkowników danych osobowych przed przypadkowym, niezgodnym z prawem lub nieuprawnionym ich zniszczeniem, utratą, przeróbką, ujawnieniem, użyciem lub dostępem do nich. Dane osobowe udostępniane są wyłącznie tym podmiotom, którym są one niezbędne do realizacji zadań i są one przetwarzane wyłącznie w celach opisanych w niniejszej Polityce.
  4. Administrator przekazuje dane osobowe Użytkowników do państw trzecich w związku z korzystaniem z narzędzi, które przechowują dane osobowe na serwerach zlokalizowanych w państwach trzecich, w szczególności w USA. Dostawcy tych narzędzi gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowne mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO. 
  5. Administrator śledzi i analizuje zachowania Użytkowników podejmowane w ramach Sklepu w celach statystycznych oraz optymalizacji Sklepu. 
  6. Sklep wykorzystuje pliki cookies, tj. niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, smartfonie), które mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Administratora. Administrator wykorzystuje narzędzia funkcjonujące w oparciu o pliki cookies, zarówno własne, jak i pliki cookies podmiotów trzecich. W ramach ww. narzędzi Administrator nie ma dostępu do informacji, które pozwalałyby na identyfikację Użytkownika. Obejmuje to narzędzia analityczne, marketingowe, społecznościowe oraz komunikacyjne. Użytkownik ma możliwość zarządzania ustawieniami plików cookies bezpośrednio z poziomu Sklepu. Można w ten sposób włączać i wyłączać poszczególne narzędzia oraz odpowiadające im pliki cookies. Możliwe jest również zarządzanie ustawieniami plików cookies z poziomu przeglądarki internetowej. Więcej informacji na temat plików cookies znajduje się w rozdziale 9. niniejszej Polityki prywatności. 
  7. W ramach zawartości Sklepu mogą znajdować się linki do witryn zewnętrznych zarządzanych przez podmioty trzecie. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zasady przetwarzania danych osobowych i  zasady wykorzystywania plików cookies przez operatorów witryn zewnętrznych. Szczegółów w tym zakresie należy szukać w politykach prywatności witryn zewnętrznych.

  • Uprawnienia Użytkownika

  • Użytkownik Sklepu ma następujące prawa wynikające z przetwarzania jego danych osobowych:
    1. prawo żądania dostępu do własnych danych osobowych – Użytkownik ma prawo do uzyskania potwierdzenia czy Administrator przetwarza jego dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, jest uprawniony do uzyskania dostępu do danych oraz otrzymania informacji dotyczących danych takich jak np.: cel przetwarzania, kategorie danych, informacje o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane zostały lub zostaną ujawnione, planowany okres przechowywania danych osobowych bądź kryteria ustalania tego okresu; powyższe prawo obejmuje również prawo do otrzymania bezpłatnie kopii danych (za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się Użytkownik, Administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych),
    1. prawo do sprostowania danych osobowych (gdy są one nieprawidłowe), co obejmuje także wniesienie żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych,
    2. prawo do usunięcia danych osobowych (tzw. „prawo do bycia zapomnianym”), w następujących okolicznościach: gdy dane osobowe Użytkownika nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, Użytkownik cofnął zgodę na ich przetwarzanie i nie istnieje inna podstawa przetwarzania danych, Użytkownik wniósł sprzeciw wobec przetwarzania, dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w Prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator, dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego,
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych, gdy: Użytkownik kwestionuje prawidłowość danych osobowych (na okres pozwalający Administratorowi sprawdzenie prawidłowości tych danych), przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Użytkownik sprzeciwia się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są jednak potrzebne Użytkownikowi do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, Użytkownik wniósł sprzeciw wobec przetwarzania do czasu stwierdzenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu Użytkownika,
    4. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, gdy: Użytkownik nie chce, aby Administrator przetwarzał dane osobowe Użytkownika, 
    5. prawo do przenoszenia danych, w tym otrzymania od Administratora w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego danych osobowych, które dostarczył Użytkownik, w tym prawo żądania by dane osobowe zostały przesłane przez Administratora bezpośrednio innemu Administratorowi (o ile jest to technicznie możliwe),
    6. prawo do cofnięcia wyrażanej zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej zgody przed jej cofnięciem),
    7. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Użytkownik uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia,
  • W razie jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz w celu realizacji powyższych uprawnień należy skontaktować się z Administratorem poprzez wiadomość e-mail.

  • Odbiorcy danych

    1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu oraz profesjonalnego świadczenia swoich usług, konieczne jest korzystanie przez Administratora z usług podmiotów zewnętrznych. Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów, które zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, tak by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. 
    2. Administrator może korzystać w szczególności z następujących kategorii odbiorców:
      1. dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna, firma windykacyjna),
      2. dostawcy usług hostingowych,
      3. dostawcy usług chmury obliczeniowej,
      4. dostawcy systemu CRM,
      5. dostawcy systemu do fakturowania,
      6. dostawcy obsługujący płatności,
      7. dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia Sklepu i świadczenia usług, dostawcy poczty elektronicznej, dostawcy rozwiązań z zakresu marketingu automatycznego, oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Administratorowi), 
  • inne podmioty, jeśli korzystanie z ich usług konieczne jest do prawidłowego działania Sklepu oraz świadczenia usług przez Administratora.
  • Wszystkie podmioty, którym Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych gwarantują stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa.
  • Z każdym z podmiotów przetwarzających, stosownie do art. 28 ust. 3 Rozporządzenia, Administrator ma podpisaną umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Administrator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Sklep upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

  • Cele przetwarzania, okres przechowywania oraz zakres danych
  •  

    1. Cel przetwarzania: nawiązanie kontaktu z Administratorem poprzez wiadomość e-mail lub telefon przez osobę niezwiązaną z Administratorem na podstawie jakiejkolwiek umowy

    Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia.

    Okres przechowywania: do momentu odwołania zgody przez Użytkownika, a po odwołaniu zgody przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń, jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego.

    Zakres danych: w przypadku kontaktu za pośrednictwem e-mail: imię, nazwisko, adres e-mail oraz dane dobrowolnie zamieszczone w treści wiadomości przez Użytkownika, a w przypadku kontaktu telefonicznego: imię, nazwisko, numer telefonu oraz dane dobrowolnie udzielone w trakcie rozmowy przez Użytkownika.

    Konsekwencją niepodania powyższych danych może być brak możliwości nawiązania kontaktu z Administratorem poprzez wiadomość e-mail lub telefon.

    1. Cel przetwarzania: nawiązanie kontaktu z Administratorem poprzez wypełnienie formularza kontaktowego przez osobę niezwiązaną z Administratorem na podstawie jakiejkolwiek umowy

    Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia.

    Okres przechowywania: Dane są przechowywane do momentu odwołania zgody przez Użytkownika, a po odwołaniu zgody przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń, jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego.

    Zakres danych: imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu (opcjonalnie) oraz dane dobrowolnie zamieszczone w treści wiadomości przez Użytkownika.

    Konsekwencją niepodania powyższych danych może być brak możliwości nawiązania kontaktu z Administratorem przy wykorzystaniu formularza kontaktowego.


    1. Cel przetwarzania: obsługa Zamówień - wykonanie Umowy sprzedaży 

    Podstawa prawna: Artykuł 6 ust. 1 lit. b) i c) Rozporządzenia.

    Okres przechowywania: Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia umowy.

    Zakres danych: imię i nazwisko, nazwa przedsiębiorstwa, NIP, adres, adres prowadzenia działalności gospodarczej, numer telefonu, adres e-mail.

    Więcej informacji na temat obsługi Zamówień w rozdziale 5.

     

    1. Cel przetwarzania: prowadzenie ksiąg rachunkowych 

    Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia w zw. z art. 86 § 1 ustawy z dnia 29 stycznia 1997 roku Ordynacja Podatkowa lub art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości

    Okres przechowywania: Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Administratorowi przechowywanie ksiąg podatkowych (do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej) lub rachunkowych (5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą).

    Zakres danych: imię, nazwisko, nazwa przedsiębiorstwa, NIP, adres.

    1. Cel przetwarzania: ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić      Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora

    Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia.

    Okres przechowywania: Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej  przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego. 

    Zakres danych: imię, nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania. 


  • Cel przetwarzania: prowadzenie marketingu oraz zapewnienie jak najszerszej obecności w Internecie, w tym świadczenie usługi Newslettera oraz odzyskiwania porzuconego Koszyka 
  • Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) i  f) Rozporządzenia.

    Okres przechowywania: Dane są przechowywane do momentu odwołania zgody przez Użytkownika, a po odwołaniu zgody przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego.

    Zakres danych: adres e-mail

    Więcej informacji na temat przetwarzania danych w związku z obsługą Newslettera oraz odzyskiwaniem porzuconego Koszyka w rozdziale 7.


  • Cel przetwarzania: Obsługa Reklamacji i odstąpienia od umowy
  • Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) i  f) Rozporządzenia.

    Okres przechowywania: Dane będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia. Reklamacje oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy mogą być ponadto archiwizowane w celu możliwości wykazania w przyszłości przebiegu procesu reklamacyjnego lub odstąpienia od umowy.


    Więcej informacji na temat przetwarzania danych w związku z obsługą Reklamacji i odstąpienia od umowy w rozdziale 6.


    1. Zamówienia
    1.  Składając Zamówienie za pośrednictwem Sklepu, Użytkownik jest zobowiązany do podania danych niezbędnych do realizacji Zamówienia, takich jak imię i nazwisko, adres rozliczeniowy, adres e-mail, numer telefonu, numer NIP. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia Zamówienia.
    2. Dane przekazane Administratorowi w związku z Zamówieniem przetwarzane są w celu wykonania umowy zawieranej poprzez złożenie Zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), wystawienia faktury (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), uwzględnienia faktury w dokumentacji księgowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celach archiwalnych i statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
    3. Dane o Zamówieniach będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji Zamówienia, a następnie do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Ponadto, po upływie tego terminu, dane nadal mogą być przez przetwarzane przez Administratora w celach archiwalnych i statystycznych, w szczególności w celu identyfikacji Użytkownika powracającego. Administrator ma obowiązek przechowywać faktury z danymi osobowymi przez okres 5 lat od końca roku podatkowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. 
    4. W przypadku danych o Zamówieniach nie ma możliwości sprostowania tych danych po realizacji Zamówienia. Użytkownik nie może również sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Ponadto, Użytkownik nie może sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych zawartych w fakturach. Po upływie terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy Użytkownikowi przysługuje jednak prawo sprzeciwienia się przetwarzaniu przez Administratora danych w celach statystycznych, jak również prawo domagania się usunięcia danych Użytkownika z bazy. 
    1. Reklamacje i odstąpienie od umowy
    1. Jeżeli Użytkownik składa reklamację lub odstępuje od umowy, przekazuje dane osobowe zawarte w treści reklamacji lub oświadczeniu o odstąpieniu od umowy, które obejmują imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, numer rachunku bankowego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by złożyć reklamację lub odstąpić od umowy.
    2. Dane przekazane Administratorowi w związku ze złożeniem reklamacji lub odstąpieniem od umowy wykorzystywane są w celu realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia od umowy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a następnie w celach archiwalnych, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 
    3. Dane będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia. Reklamacje oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy mogą być ponadto archiwizowane w celu możliwości wykazania w przyszłości przebiegu procesu reklamacyjnego lub odstąpienia od umowy.
    4. W przypadku danych zawartych w reklamacjach oraz oświadczeniach o odstąpieniu od umowy Użytkownik nie ma możliwości sprostowania tych danych. Nie może również sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Po upływie terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy Użytkownik może jednak sprzeciwić się przetwarzaniu przez Administratora danych, jak również domagać się usunięcia danych z bazy. 

    1. Newsletter i odzyskiwanie porzuconego Koszyka 
    1. Zapisując się do Newslettera, Użytkownik przekazuje Administratorowi swój adres e-mail. Podanie adresu e-mail jest dobrowolne, ale niezbędne, by zapisać się do Newslettera.
    2. Dane przekazane Administratorowi podczas zapisu do Newslettera wykorzystywane są w celu przesyłania Użytkownikowi Newslettera, a podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wyrażona podczas zapisywania się do Newslettera. 
    3. Użytkownik w  każdej chwili może zrezygnować z otrzymywania Newslettera, klikając w dedykowany link znajdujący się w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera lub po prostu kontaktując się z Administratorem. Pomimo rezygnacji z Newslettera, dane Użytkownika będą nadal przechowywane w bazie Administratora w celu ewentualnej obrony roszczeń związanych z wysyłaniem Newslettera, w szczególności na potrzeby wykazania faktu udzielenia przez Użytkownika zgody na otrzymywanie Newslettera oraz chwili jej wycofania, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO. 
    4. Użytkownikowi przysługuje prawo do żądania sprostowania jego danych zapisanych w bazie Newsletterowej. W sytuacji, w której Użytkownik złoży sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, domagając się jednocześnie usunięcia swoich danych z bazy Administratora, Administrator poinformuje Użytkownika, że z uwagi na jego uzasadniony interes, o którym mowa w akapicie poprzedzającym, dane Użytkownika nie zostaną usunięte z bazy. Usunięcie takich danych uniemożliwiłoby Administratorowi wykazanie w razie potrzeby faktu udzielenia przez Użytkownika w przeszłości zgody na otrzymywanie Newslettera. 
    5. E-maile subskrybentów Newslettera są przechowywane i przetwarzane za pomocą narzędzia: Klaviyo dostępnego pod adresem: https://www.klaviyo.com/
    6. Wyrażając zgodę przetwarzanie przez Administratora danych Użytkownika w celach marketingowych oraz na stosowanie przez Administratora marketingu bezpośredniego przy użyciu poczty elektronicznej, Użytkownik wyraża zgodę stosowanie mechanizmu odzyskiwania porzuconego Koszyka, który zachowuje Produkty dodane przez Użytkownika w pamięci i przesyła Użytkownikowi drogą mailową informację o możliwości dokończenia zakupów po porzuceniu przez Użytkownika Koszyka. 
    7. Mechanizm porzuconego Koszyka realizowany jest za pomocą narzędzia: Klaviyo, dostępnego pod adresem: https://www.klaviyo.com/
  • Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich

    1. Administrator przekazuje dane osobowe Użytkowników do państw trzecich w związku z korzystaniem z narzędzi, które przechowują dane osobowe na serwerach zlokalizowanych w państwach trzecich, w szczególności w USA. Dostawcy tych narzędzi gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowne mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO, w szczególności poprzez przystąpienie do programu Privacy Shield lub korzystanie ze standardowych klauzul umownych.
    2. Administrator korzysta z następujących narzędzi:
    1. Google Tag Manager (GTM) – narzędzie służące do administrowania tagami stron internetowych, w tym monitorowanie ruchu i zachowań Użytkowników odwiedzających Sklep, jak również optymalizowania Sklepu. Dostawcą narzędzia jest Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland. Google zbiera dane bez możliwości identyfikacji konkretnego Użytkownika. 
    2. Google Analytics – narzędzie wykorzystujące własne pliki cookies, służące do analizy statystyk i weryfikacji ruchu w Sklepie, jak również posiada funkcje reklamowe. Dostawcą narzędzia jest Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland. Google gromadzi anonimowe informacje dotyczące wizyt w Sklepie. Użytkownik ma możliwość zarządzania plikami cookies w ramach Google Analytics z poziomu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej na ten temat w rozdziale 9. 
    3. Google Ads – narzędzie marketingowe umożliwiające wyświetlanie reklam Administratora na zewnętrznych stronach internetowych oraz ocenę skuteczności kampanii reklamowych Administratora. Google Ads wykorzystuje pliki cookies. Kampanie reklamowe prowadzone są na podstawie kryteriów zbiorczych, nie zaś na podstawie kryterium jednego Użytkownika.  Dostawcą narzędzia jest Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland. Użytkownik ma możliwość zarządzania plikami cookies w ramach Google Ads z poziomu ustawień przeglądarki internetowej.
    4. Piksel Meta– narzędzie analityczne i statystyczne dotyczące skuteczności reklam oraz korzystania ze Sklepu, którego dostawcą jest Meta Platforms, Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, USA. Warunki dotyczące przetwarzania danych osobowych i inne zasady prywatności serwisu dostępne są pod adresem: https://www.facebook.com/legal/FB_Work_Privacy. Szczegółowe informacje dotyczące funkcji działania narzędzia dostępne są pod adresem: https://www.facebook.com/business/help/742478679120153.
    5. Social Media:

    2.5.1. Instagram, Facebook, Threads,), którego dostawcą jest Meta Platforms, Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, USA – w zakresie danych przesyłanych poprzez platformy społecznościowe.

    2.5.2. LinkedIn, którego dostawcą jest Microsoft Inc, Redmond, WA 98052-7329 USA - w zakresie danych przesyłanych poprzez platformę społecznościową; 

    2.5.3.- (X) - 1355 Market Street, Suite 900, San Francisco, CA 94103 - w zakresie danych przesyłanych poprzez platformę społecznościową; 

    2.5.4. Pinterest - Pinterest, Inc. z głównym miejscem prowadzenia działalności pod adresem 651 Brannan St, San Francisco, CA 94107, USA, lub firma Pinterest Europe Ltd. z siedzibą pod adresem Palmerston House, 2nd Floor, Fenian Street, Dublin 2, Irlandia - w zakresie danych przesyłanych poprzez platformę społecznościową. 



    1. Pliki cookies
  • Podczas pierwszej wizyty na stronie wyświetlana jest informacja na temat stosowania plików cookies wraz z pytaniem o zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Użytkownik może zmienić ustawienia cookies z poziomu swojej przeglądarki albo w ogóle usunąć pliki cookies. Należy pamiętać, że wyłączenie plików cookies może powodować trudności w korzystaniu ze Sklepu. 
    1. Administrator wykorzystuje pliki cookies własne w celu zapewnienia prawidłowego działania Sklepu. 
    2. Sklep wykorzystuje funkcje zapewniane przez podmioty trzecie, co wiąże się z wykorzystywaniem plików cookies pochodzących od podmiotów trzecich. 
    3. Pliki cookies są wykorzystywane w celu: identyfikacji Użytkowników; zapamiętywania aktywności użytkownika w Sklepie; zapamiętywania danych z wypełnianych formularzy lub danych logowania, prowadzenia statystyk.
    4. Administrator korzysta z narzędzia Google Analytics w celu tworzenia statystyk i ich analizy oraz optymalizacji działania Sklepu. Google Analytics w sposób automatyczny gromadzi informacje o korzystaniu ze Sklepu. Zgromadzone w ten sposób informacje są najczęściej przekazywane do serwerów Google. W ramach korzystania z Google Analytics Administrator nie gromadzi jakichkolwiek danych osobowych. 
    5. Administrator korzysta z narzędzi Google Adds oraz Facebook i Instagram (Meta) Adds, Pinterest, X. W ramach korzystania ze wskazanych narzędzi Administrator nie gromadzi jakichkolwiek danych osobowych.

    1. Logi serwera
    2. Korzystanie ze Sklepu wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywany jest Sklep. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. 
    3. Logi obejmują m.in. adres IP Użytkownika, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym Użytkownika. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze. 
    4. Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem. 

    1. Postanowienia końcowe
    2. Niniejsza Polityka prywatności może ulec zmianie, o czym Administrator poinformuje Użytkownika z odpowiednim wyprzedzeniem. 
    3. Niniejsza Polityka prywatności obowiązuje od dnia 01.09.2024 r. 



    reviews
    See all reviews