Pytania i odpowiedzi
Witamy w naszym FAQ! Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów.
Wysyłka & Zwroty
Poniżej znajdziesz często zadawane pytania dotyczące wysyłki, zwrotów, reklamacji i wymian.
Metody dostawy
Nasze produkty wysyłamy za pośrednictwem kuriera InPost oraz do Paczkomat.
Wysyłka za granicę
Wysyłamy nasze produkty do większości krajów w Europie. Koszt dostawy zależy od rozmiaru paczki i miejsca docelowego – ustalany jest indywidualnie.
Skontaktuj się z nami na pomoc@waveshave.pl, aby uzgodnić najlepszą metodę wysyłki i jej koszt.
Koszt dostawy
Koszt dostawy wynosi 15 zł, niezależnie od wielkości zamówienia. Jednak mamy dla Ciebie dwie świetne wiadomości:
- Przy zamówieniach od 199 zł dostawa jest zupełnie darmowa.
- Subskrypcja? Zero kosztów dostawy kurierem – zawsze na nasz koszt!
Czas dostawy
Realizacja zamówienia zajmuje maksymalnie 24h od momentu złożenia zamówienia i zaksięgowania wpłaty.
Do tego należy doliczyć czas dostawy kuriera – zazwyczaj do 2 dni roboczych.
W okresach świątecznych lub przy wyjątkowych okolicznościach czas ten może się nieco wydłużyć, ale spokojnie – zawsze damy Ci znać, jeśli coś się przeciąga.
Czy otrzymam link do śledzenia przesyłki?
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą link do śledzenia przesyłki.
Jeśli nie otrzymałeś linku do śledzenia przesyłki, sprawdź folder spamu lub skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@waveshave.pl
Czy mogę złożyć zamówienie za pobraniem?
Nie procesujemy zamówień złożonych za pobraniem.
Czy mogę zwrócić zamówienie, produkty?
Oczywiście! Masz 30 dni od momentu odebrania zamówienia, aby odstąpić od umowy i zwrócić produkty bez podawania powodu.
Pamiętaj jednak, że prawo do zwrotu nie dotyczy produktów higienicznych, jeśli zostały otwarte, ze względów zdrowotnych.
Więcej o naszej polityce zwrotów przeczytasz tutaj:
Na skróty – Formularz odstąpienia od umowy dla Konsumentów do pobrania tutaj:
Jak mogę zwrócić zamówienie?
Zwroty
- Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 30 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
- Aby rozpocząć proces zwrotu, pobierz formularz zwrotu - Wypełnij go i dołącz do paczki z produktem, który chcesz zwrócić.
- Zwroty prosimy kierować na adres naszego magazynu MCE CONCEPT:
ul. Legnicka 36/6
53-674 Wrocław
Tel.: 690 635 607 (telefon dla kuriera)
E-mail: wysylka@waveshave.pl - Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący.
- Możesz wybrać dowolnego przewoźnika. Rekomendujemy skorzystanie z usług kurierów DPD, DHL, GLS, UPS. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem oraz przesyłek wysyłanych do paczkomatów i punktów odbioru. Ze względu na ograniczenia techniczne naszego magazynu, nie możemy odbierać przesyłek i listów wysyłanych Pocztą Polską, Kurierem Pocztex ani innymi usługami oferowanymi przez pocztę.
- Zwrot środków nastąpi do 14 dni od daty otrzymania przez nas zwróconej paczki.
- W razie jakichkolwiek problemów związanych ze zwrotem prosimy o kontakt na pomoc@waveshave.pl
Kiedy otrzymam zwrot środków za zwrot?
Zwrot otrzymasz w ciągu 14 dni od momentu, gdy dotrą do nas zwrócone produkty. Pamiętaj, że proces zwrotu trwa, a my najpierw pozytywnie zweryfikujemy Twoją przesyłkę!
Jak otrzymam zwrot środków?
Środki zwrócimy Ci w ten sam sposób, w jaki opłaciłeś/aś zamówienie. Prosto i bez zbędnych formalności!
Reklamacje
- W przypadku wykrycia wady produktu możesz zgłosić reklamację.
- Odeślij wadliwy towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres naszego biura reklamacyjnego
MCE CONCEPT
ul. Legnicka 36/6,
53-674 Wrocław - Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania reklamowanego produktu. O decyzji poinformujemy Cię drogą e-mailową, a produkt zostanie odesłany na adres podany w zamówieniu. W razie potrzeby, skontaktujemy się z Tobą mailowo.
- Reklamacje dotyczące różnic w wyglądzie zamówionych i otrzymanych towarów, wynikających z ustawień monitora (np. różnice w barwach czy odcieniach), nie stanowią podstawy do reklamacji.
- Reklamacje związane z uszkodzeniami przesyłki powstałymi podczas transportu będą rozpatrywane wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkody, podpisanego przez odbiorcę i kuriera, oraz przesłaniu go na adres e-mail: pomoc@waveshave.pl
- Przed odbiorem przesyłki zawsze należy sprawdzić, czy opakowanie nie zostało uszkodzone. Jeśli opakowanie nosi ślady uszkodzenia, nie przyjmuj przesyłki i w obecności kuriera sporządź protokół szkód, a następnie skontaktuj się z nami. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest warunkiem rozpatrzenia roszczeń dotyczących uszkodzeń lub kradzieży przesyłki.
Szczegóły dotyczące zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie sklepu internetowego oraz polityce zwrotów.
Kiedy odstąpienie od umowy nie przysługuje?
Jeśli produkt został dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu i został otwarty, a ze względów higienicznych lub ochrony zdrowia nie może zostać zwrócony, masz jednak prawo do reklamacji w przypadku wykrycia wady.
Reklamacje możesz zgłaszać mailowo na adres: pomoc@waveshave.pl
Jesteśmy tu, aby Ci pomóc – razem na pewno znajdziemy najlepsze rozwiązanie!
Płatności
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące metod płatności, kuponów oraz weryfikacji danych przy zakupach.
Dlaczego moja płatność nie została zaakceptowana?
Może być kilka powodów, dla których płatność nie została zaakceptowana. Upewnij się, że wszystkie dane karty są poprawne, że masz wystarczające środki, a także sprawdź, czy Twoja karta jest zgodna z metodą płatności obsługiwaną na naszej stronie. W razie problemów skontaktuj się z bankiem, aby upewnić się, że Twoja karta jest aktywna.
W każdej chwili możesz skontaktować się z naszym działem wsparcia pod adresem e-mail: pomoc@waveshave.pl - opisz dokładnie swoją sytuację.
Jakie metody płatności akceptujecie?
Współpracujemy z Przelewy24, Stripe i PayPo. Zakupy w subskrypcji opłacisz kartą, a za jednorazowe zamówienia zapłacisz, jak chcesz – szybkim przelewem, BLIKiem, kartą, Google Pay czy Apple Pay.
Jeśli wolisz płatność odroczoną, obsługujemy PayPo - w koszyku wybierz wtedy opcję Przelewy24 a na liście dostępnych płatności znajdziesz PayPo.
Inne pytania odnośnie płatności
Jak mogę użyć mojego kuponu lub kodu promocyjnego?
Aby skorzystać z kuponu lub kodu promocyjnego, wystarczy wpisać go w odpowiednie pole podczas procesu płatności, tuż przed finalizacją zamówienia. Po wpisaniu kodu, zniżka zostanie automatycznie zastosowana do Twojego zamówienia.
Dlaczego prosicie mnie o dodatkowe informacje, aby dokończyć zakup?
Czasami, aby zapewnić bezpieczeństwo transakcji, możemy poprosić o dodatkowe informacje, np. weryfikację tożsamości lub adresu. Robimy to, aby zapobiegać oszustwom i zapewnić, że zakupy są bezpieczne zarówno dla Ciebie, jak i dla nas.
Czy za każdym razem będę musiał(a) podawać dodatkowe informacje przy zakupach?
Nie, wystarczy, że założysz u nas swoje konto. Jeśli Twój profil jest już zweryfikowany, przy kolejnych zakupach dodatkowe informacje nie będą wymagane, o ile nie wystąpią zmiany w sposobie płatności lub adresie dostawy.
Zamówienia
Poniżej znajdują się niektóre z najczęściej zadawanych pytań dotyczących Waszych zamówień.
Czy wystawiacie faktury VAT?
Jasne, do każdego zamówienia. W duchu naszej filozofii ograniczania niepotrzebnych materiałów, fakturę wyślemy Ci mailem, jak tylko Twoje zamówienie wyruszy w drogę. W przypadku zakupu na firmę, w uwagach do zamówienia dopisz swój NIP.
Jak mogę skorzystać z 15% zniżki dla żołnierzy i służb mundurowych?
- Skontaktuj się z nami: Wyślij wiadomość e-mail na adres pomoc@waveshave.pl. W temacie wpisz „zniżka dla bohatera”.
- Prześlij dokument potwierdzający służbę: Dołącz do wiadomości wybrany przez Ciebie dokument potwierdzający Twoją służbę w wojsku lub służbach mundurowych.
- Odbierz kod rabatowy: Po weryfikacji Twojej wiadomości, przekażemy Tobie kod rabatowy uprawniający do stałej zniżki 15%. Kod ten jest ważny dożywotnio!
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nie wahaj się z nami skontaktować!
Subskrypcja
Poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytania dotyczące naszego modelu subskrypcji - on serio się opłaca!
Co to jest subskrypcja, co oznacza w WAVE?
Subskrypcja to regularna dostawa Twoich ulubionych produktów WAVE co 30, 60 lub 90 dni (a pierwsza paczka leci do Ciebie od razu po aktywacji subskrypcji).
To wygoda, ale przede wszystkim sposób na to, by zadbać o siebie i wprowadzić nawyk, który ułatwia codzienne życie i pozwala oszczędzać. Bo przecież zdrowe nawyki to podstawa, prawda?
Możesz samodzielnie, szybko i bez żadnych kosztów zarządzać swoją subskrypcją – zmieniać produkty, terminy dostawy, metody płatności. A jeśli kiedykolwiek zechcesz ją anulować, robisz to bez żadnych dodatkowych opłat, kiedy tylko chcesz.
Czy mogę zmienić adres dostawy lub metodę dostawy dla aktywnej subskrypcji?
Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie logując się na swoje konto tutaj:
Zakładka "Zarządzaj Subskrypcją".
Możesz to zrobić również pisząc do nas na: pomoc@waveshave.pl
Czy mogę zmienić datę kolejnej dostawy?
Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie logując się na swoje konto tutaj:
Zakładka "Zarządzaj Subskrypcją".
Możesz to zrobić również pisząc do nas na: pomoc@waveshave.pl
Jak działa automatyczna płatność za subskrypcję?
Cykliczne płatności są realizowane przez dostawcę płatności Stripe, którego wybrałeś _aś podczas składania zamówienia. Płatności będą pobierane za każdym razem, gdy wysyłamy Twoje zamówienie.
Trochę jak z Netflixem czy Spotify, tylko że od nas dostajesz fizyczną przesyłkę!
Pamiętaj proszę, że w każdej chwili możesz anulować, wstrzymać lub przesunąć date swojej subskrypcji z panelu na koncie klienta - zakładka "Zarządzaj Subsrkypcją".
Czy mogę zamówić jeden produkty w subskrypcji a inny jako zakup jednorazowy, w tej samej przesyłce?
Tak, to proste! Jeśli dopiero uruchamiasz subskrypcję, wystarczy, że dodasz wybrany produkt w subskrypcji do koszyka, a następnie wrzucisz do niego też produkt jednorazowy.
Czy mogę mieć aktywną więcej niż jedną subskrypcję?
Oczywiście! Zachęcamy do tego, zwłaszcza jeśli chcesz, aby produkty regularnie trafiały na różne adresy (na przykład do Ciebie i do Twoich bliskich). Jeśli jednak wszystko ma lądować w tym samym miejscu, lepiej połączyć subskrypcje w jedną. Razem zredukujemy zużycie materiałów i nasz ślad węglowy.
Czy mogę anulować swoją subskrypcję? Jak to zrobić?
Anulowanie subskrypcji jest zawsze bezpłatne, w dowolnym momencie!
W tym celu zaloguj się do swojego panelu klienta tutaj:
Zakładka "Zarządzaj Subskrypcją"
Pamiętaj jednak, że anulowanie subskrypcji nie wpływa na już zrealizowane transakcje.
Konto
Masz problem przy zakładaniu konta? Chętnie pomożemy!
Co umożliwia mi założenie konta?
- Szybsze zakupy – koniec z wpisywaniem danych przy każdym zamówieniu!
- Śledzenie zamówienia – zawsze wiesz, gdzie jest Twoja paczka.
- Historia zakupów – szybki dostęp do wszystkich Twoich wcześniejszych zakupów.
- Wiele adresów dostawy – wysyłaj do siebie i bliskich z łatwością.
- Zarządzanie subskrypcją – wygodnie monitoruj swoje zamówienia subskrypcyjne.
Czy mogę zmienić adres e-mail przypisany do mojego konta? Jak to zrobić?
Jasne! W tym celu napisz do nas na e-mail:
pomoc@waveshave.pl
Nie pamiętam hasła do swojego konta, co robić?
Podczas logowania na konto klienta możesz zresetować hasło, klikając „Zapomniałeś hasła?”. Otrzymasz link do resetowania na adres e-mail zapisany na Twoim koncie. Po prostu postępuj zgodnie z instrukcją w wiadomości i gotowe!
Na skróty, kliknij tutaj - resetowanie hasła
Jak mogę zapisać się do Waszego newslettera żeby odebrać 10% zniżki?
Możesz zapisać się do subskrypcji naszego newslettera podczas zakładania konta na stronie waveshave.pl lub wpisując swój adres e-mail i klikając w niebieską strzałkę w sekcji newsletter w stopce naszej strony. Na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji wraz z kodem rabatowym. To takie proste!
Czy mogę założyć konto bez dokonywania zakupów?
Tak, możesz założyć konto bez konieczności dokonywania zakupu. To proste i szybkie!
Na skróty - kliknij tutaj
Czy mogę usunąć swoje konto? Jak to zrobić?
Tak, jeśli chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci w tym procesie.
Napisz do nas tutaj:
pomoc@waveshave.pl
Jak mogę zmienić swoje dane osobowe, np adres?
Możesz zaktualizować swoje dane osobowe, adres po zalogowaniu się do swojego konta.
Pod tym linkiem po zalogowaniu się przejdź do zakładki "Zobacz Adresy", następnie edytuj swój obecny adres lub kliknij w "Dodaj nowy adres".
Jak pakujemy Wasze zamówienia?
Dbamy o środowisko, dlatego nasze zamówienia pakujemy z myślą o ekologii.
W co zapakujecie moje zamówienie?
Biodegradowalne koperty – mniejsze zamówienia wysyłamy w kopertach, które są w pełni biodegradowalne. Dzięki temu po ich zużyciu nie pozostawiają one śladu w środowisku.
Foliopaki do recyklingu – większe zamówienia pakujemy w foliopaki wykonane z materiałów, które nadają się do pełnego recyklingu, co minimalizuje ilość odpadów.
Ekologiczne pudełka – w przypadku większych paczek używamy wytrzymałych pudełek z materiałów pochodzących z recyklingu, które również można ponownie przetworzyć.
Czy Wasze opakowania są przyjazne dla środowiska?
Tak, dbamy o środowisko na każdym kroku. Stosujemy biodegradowalne koperty, foliopaki do recyklingu oraz ekologiczne pudełka. Wszystkie nasze opakowania są zaprojektowane z myślą o minimalizacji wpływu na planetę.
Jak dbacie o ekologię podczas wysyłki?
Ekologia jest dla nas priorytetem. Używamy opakowań biodegradowalnych oraz nadających się do recyklingu, takich jak koperty, foliopaki i pudełka. Staramy się także minimalizować ilość używanych materiałów, zapewniając jednocześnie bezpieczne dostarczenie zamówienia.
Produkty
W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych produktów, gwarancji i innych.
Jaka jest gwarancja na Wasze produkty?
Oferujemy 30-dniową gwarancję na wszystkie produkty kupione bezpośrednio na naszej stronie. W ramach gwarancji zapewniamy darmowe zwroty, wymiany oraz pełną satysfakcję z zakupu.
Zakup maszynki Atlantis to nie tylko doskonały wybór na gładkie golenie, ale także pewność, że będzie Ci służyć przez długie lata. Uchwyt maszynki objęty jest dożywotnią gwarancją! Jeśli cokolwiek stanie się z Twoją maszynką, nie musisz się martwić – wystarczy, że opiszesz nam sytuację, a my zajmiemy się resztą.
Wystarczy wysłać wiadomość na e-mail: pomoc@waveshave.pl i opisać, co się stało. Nasz zespół wsparcia zrobi wszystko, żeby szybko i sprawnie rozwiązać problem. Jesteśmy tu, aby zapewnić Ci wsparcie na każdym etapie, bo z WAVE to nie tylko maszynka, to partnerstwo na całe życie. :)
Co zrobić, jeśli produkt uległ uszkodzeniu?
W przypadku, gdy produkt ulegnie uszkodzeniu nie z Twojej winy, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia na adres e-mail: pomoc@waveshave.pl
Wymienimy uszkodzone części, a w większości przypadków pokryjemy ich koszt, prosząc jedynie o opłatę za przesyłkę.
Jak dbać o produkty WAVE?
Produkty WAVE nie wymagają szczególnej pielęgnacji, poza regularnym płukaniem maszynki wodą, aby usunąć zanieczyszczenia. Do głębszego czyszczenia zalecamy użycie roztworu wody z mydłem do naczyń. W przypadku zabrudzeń lub przebarwień na chromie można użyć delikatnej, nieściernej gąbki z roztworem octu, aby przywrócić blask.
Dla modeli wykonanych ze stali, takich jak Zephyr, Trident, Atlantis, mały odsetek użytkowników zgłaszał tzw. "plamy herbaciane", które mogą pojawić się po pozostawieniu mokrego ostrza w maszynce przez dłuższy czas. Zalecamy wyjmowanie ostrza po użyciu, aby uniknąć takich zjawisk. Plamy te można usunąć zgodnie z zaleceniami powyżej, używając delikatnych środków czyszczących.
Dożywotnia Gwarancja
Zakup maszynki Atlantis to nie tylko doskonały wybór na gładkie golenie, ale także pewność, że będzie Ci służyć przez długie lata. Uchwyt maszynki objęty jest dożywotnią gwarancją! Jeśli cokolwiek stanie się z Twoją maszynką, nie musisz się martwić – wystarczy, że opiszesz nam sytuację, a my zajmiemy się resztą.
Wystarczy wysłać wiadomość na e-mail: pomoc@waveshave.pl i opisać, co się stało. Nasz zespół wsparcia zrobi wszystko, żeby szybko i sprawnie rozwiązać problem. Jesteśmy tu, aby zapewnić Ci wsparcie na każdym etapie, bo z WAVE to nie tylko maszynka, to partnerstwo na całe życie :)
Czy mogę używać Waszej maszynki do golenia głowy?
Zdecydowanie tak! Nasze maszynki są idealne do golenia każdej części ciała, w tym głowy - ale uważaj, nasze tradycyjne maszynki do golenia na żyletki jak Zephyr czy Trident są bardzo ostre, do golenia głowy bardziej zalecamy Atlantis. Niezależnie od tego, czy golisz się pierwszy raz, czy robisz to regularnie, nasze maszynki zapewnią precyzyjne i gładkie golenie.
Oto kilka wskazówek, jak uzyskać doskonałe rezultaty.
Przygotowanie
Jeśli to Twoje pierwsze golenie głowy, zalecamy najpierw przyciąć włosy maszynką do strzyżenia, aby ułatwić proces. Golenie głowy najlepiej wykonywać po gorącym prysznicu, gdy skóra jest miękka, a pory otwarte. Następnie sięgnij po nasz pędzel do golenia Foam. Pędzel ten pozwala równomiernie rozprowadzić piankę do golenia, co zwiększy komfort i dokładność golenia.
Golenie
Upewnij się, że ostrza są ostre, aby uniknąć ciągnięcia i podrażnień.
Gól się powoli i delikatnie! Zacznij od szczytu głowy, goląc w kierunku do przodu. Nie ma potrzeby golić pod włos. Następnie zajmij się bokami, napinając skórę, aby maszynka płynnie się przesuwała. Na koniec ogól tył głowy, goląc od góry do dołu. Użyj drugiego lusterka, jeśli potrzebujesz lepszego widoku.
Często płucz ostrze i, jeśli to konieczne, nałóż więcej pianki przy użyciu pędzla Foam. Jeśli czujesz, że pominąłeś jakieś miejsce, możesz zrobić drugie przejście.
Po goleniu
Dokładnie spłucz głowę zimną wodą, aby zamknąć pory i ujędrnić skórę. Delikatnie osusz ręcznikiem. Jeśli pojawią się drobne zacięcia, to zupełnie normalne. Z czasem opanujesz technikę golenia do perfekcji!
Pamiętaj, że golenie głowy wymaga praktyki, ale z naszymi maszynkami WAVE i pędzlem Foam, Twoja rutyna będzie komfortowa i efektywna.
Jakie są korzyści z używania maszynek Zephyr i Trident?
Używanie maszynek Zephyr i Trident niesie ze sobą wiele korzyści, zwłaszcza jeśli wybierasz tradycyjne mokre golenie zamiast suchego. Oto niektóre z zalet:
- Najdokładniejsze golenie: Dzięki precyzyjnie dopasowanemu ostrzu, nasze maszynki zapewniają najbliższe skórze i najgładsze golenie, które możesz osiągnąć.
- Ekonomia: Inwestując w maszynki Zephyr lub Trident, oszczędzasz na dłuższą metę. Nie musisz ciągle kupować jednorazowych maszynek, co jest dużą ulgą dla portfela.
- Przyjazne dla środowiska: Używając naszych maszynek, pomagasz zmniejszyć ilość odpadów plastikowych. Każda maszynka to mniej śmieci w naszym ekosystemie.
- Rozwijanie umiejętności: Mokre golenie to sztuka, którą możesz doskonalić! Po pewnym czasie opanujesz technikę do perfekcji i nie będziesz już potrzebować wizyt u golibrody.
- Mniej podrażnień: Używanie naszych maszynek znacząco zmniejsza ryzyko wystąpienia podrażnień, wrastających włosków i niechcianych krostek po goleniu.
Maszynki Zephyr i Trident to połączenie precyzji, wygody i odpowiedzialności wobec środowiska!
Czy Wasze produkty są wegańskie?
Tak! Większość naszych produktów jest w pełni wegańskie. Dbamy o to, by nasze materiały użyte w produkcji były nie tylko skuteczne, ale także przyjazne dla zwierząt i środowiska!